Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Βικτόρια Χίσλοπ:Έχει αγοράσει μια υπερπολυτελή κατοικία στην Κρήτη

Η διάσημη συγγραφέας Βικτόρια Χίσλοπ έχει αγοράσει μια υπερπολυτελή κατοικία στην Κρήτη, την οποία και έχει αγαπήσει πολύ.


«Ναι. Στο Καλό Χωριό. Εκεί βρίσκω την ηρεμία μου. Όλα είναι γαλήνια, ήσυχα, μυρίζει παντού φύση και ρίγανη. Η ρίγανη… αυτή η μυρωδιά της. Την μαζεύω, ξέρετε και όταν επιστρέφω στην Αγγλία την μοιράζω στους φίλους μου που ξετρελαίνονται με το άρωμά της!» τόνισε στο ΕΓΩ. Έμαθε να αγαπά τις ελληνικές γεύσεις; «Μου αρέσει πολύ το ελληνικό φαγητό. Και στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, σε όλες τις πόλεις που έχω επισκεφτεί, κυρίως δε στην Κρήτη, οι γεύσεις είναι ξεχωριστές και μοναδικές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...