Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ: Έτσι αποχαιρετούν τον 16χρονο ποδοσφαιριστή οι φίλοι του


«Απόψε ένα παλληκάρι
χάθηκε μεσ΄τη παγωνιά
έγινε ο δρόμος μαξιλάρι
και του χαϊδεύει τα μαλλιά
απόψε ένα παλληκάρι
δε θα γυρίσει σπίτι του
έγινε η νύκτα ένα σεντόνι
και τύλιξε τη λύπη του»

Με αυτό το τραγούδι αποχαιρέτησαν τον 16χρονο ποδοσφαιριστή Κ17 του Πλατανιά οι φίλοι του.
Συγκεκριμένα έφτιαξαν ένα βίντεο στο οποίο φαίνονται διάφορες στιγμές από την ζωή του ανήλικου αγοριού που όπως σας έγραψε το star.gr βρήκε ακαριαίο θάνατο χθες το απόγευμα σε τροχαίο στα Ραπανιανά Κολυμπαρίου.
Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί στον ναό της Αγίας Ειρήνης στην Καληδονία, στις 11.00 το πρωί της Παρασκευής…

Αυτά είναι μερικά από τα μηνύματα αποχαιρετισμού των συμπαικτών του στο Facebook.

«Θεέ μου και δως του δύναμη τον χάρο να νικήσει να ξαναρθεί στη γειτονιά γιατί μας έχει λείψει».

«Αδερφέ μου… ΕΙΣΑ ΕΔΩ… ακούς τι σου λέω αδερφέεεε εδώωωω…. Να είσαι πάντα καλά εκεί που είσαι… Σε αγαπάω άπειρα φίλεεεε, άπειρα αδερφέε μου…. Ακούς!!! Μια ζωή μαζί αγορίνα μου, παιχταρά μου, αδερφέ μου και πάνω από όλαααα ΦΙΛΕΕΕΕΕ ΜΟΥ, κολλητέ μου… Εδώ είσαι… Μ’ ακους….. Εδώωωωωω…. Σ’ αγαπάω!!!».

Δείτε ένα αποχαιρετιστήριο βίντεο για τον αδικοχαμένο Ζαχαρία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...