Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

"Εξομολόγηση" στη Κρήτη: H Άννα Βίσση πριν 10 χρόνια ήταν πολύ υστερική

Για τη σχέση της με την εξωτερική της εμφάνιση και τη διατροφική της συμπεριφορά μίλησε, μεταξύ άλλων, σε πρόσφατη συνέντευξή της η Άννα Βίσση.

Μιλώντας στη νέα τηλεόραση Κρήτης και τον δημοσιογράφο Λευτέρη Κουρκουλό η δημοφιλής τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι σήμερα είναι πολύ πιο ισορροπημένη όσον αφορά τη σχέση της με την εξωτερική της εμφάνιση και τις διατροφικές της συνήθειες.

«Δεν κάνω κάποια παραπάνω προσπάθεια για το τι είμαι και τι δείχνω από ό,τι κάνει κάθε γυναίκα που σέβεται το κορμί της, τον εαυτό της, το πρόσωπό της... Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά έχω φύγει λίγο από την υστερία που είχα πριν από 10 χρόνια. Πριν 10 χρόνια ήμουν πολύ υστερική. Και δεν ήμουν και ευτυχισμένη», ανέφερε συγκεκριμένα η 53χρονη σταρ.

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «είχα αποκτήσει κάποια πρότυπα που ήταν δύσκολο να κατακτήσεις. Ήθελε πολλές θυσίες. Τώρα πια, κοιτάω να είμαι ευτυχισμένη και χαρούμενη. Να τρώω σωστά και να προσέχω την υγεία μου»

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...