Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Συγκλονίζει η μητέρα της 15χρονης: Θέλω να βρεθεί αυτός που ήθελε να τη σκοτώσει

Σοκαρισμένη η μητέρα της 15χρονης που βρέθηκε βαριά τραυματισμένη στην Πάρο, κάνει δραματική έκκληση προς όποιον μπορεί να γνωρίζει οποιαδήποτε πληροφορία που θα μπορούσε να ρίξει φως στην μυστηριώδη υπόθεση, να απευθυνθεί στις αρχές.

Η ίδια αποκλείει το ενδεχόμενο ατυχήματος και δηλώνει βέβαια πως η κόρη της κακοποιήθηκε και μάλιστα βάναυσα και πως ο δράστης είχε σκοπό να την σκοτώσει. Ισχυρίστηκε μάλιστα πως είδε έναν μυστηριώδη στην περιοχή λίγο μετά τον τραυματισμό του παιδιού της. Χαρακτηριστικά είπε:
Θέλω… τον παρακαλώ… να πάει να το πει. Να δώσει μία περιγραφή. Να τον βρουν! Να πληρώσει για ότι έκανε στο παιδί μου, μπορεί να το κάνει και σε άλλο παιδί, μπορεί να το έχει ήδη κάνει.

Να βρεθεί αυτός που χτύπησε το παιδί μου. Αυτός που ήθελε να το σκοτώσει. Να μάθω και εγώ γιατί, γιατί τόση κακία, γιατί τόσο μένος. Το παιδί μου δεν έπεσε από βράχια όπως θέλουν να λένε. Το βρήκα εγώ, ξέρω σε τι κατάσταση το βρήκα. Βιαιοπράγησε επάνω του… δεν ξέρω μέχρι ποιου σημείου και αν ολοκλήρωσε… Ξέρω όμως ότι το χτύπησε με τόση μανία που ήθελε να το σκοτώσει.
Δείτε το βίντεο από τον Αlpha

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...