Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Ταξίδευε 22 χρόνια αλλά τον έκλεψαν στην Ελλάδα!

Επί 22 χρόνια ταξίδευε σε όλον τον κόσμο. Πραγματοποιούσε τον γύρο της Ευρώπης με το πεντάλ προκειμένου να μπει στο βιβλίο Γκίνες! Είχε καταφέρει να συγκεντρώσει σφραγίδες και αποδεικτικά στοιχεία από... πάνω από 30.000 δήμους, κοινότητες και σημεία σε όλη την γηραιά ήπειρο, τα οποία του έδιναν δήμαρχοι, περιφερειάρχες και τοπικές αρχές.

Την προσπάθεια του αυτή να κάνει το γύρο της Ευρώπης με ποδήλατο, ο Βέλγος Christian Van Limbergen την ξεκίνησε το 1989, όταν ακόμα υπήρχε η ΕΣΣΔ. Ωστόσο οι κόποι μιας ζωής χάθηκαν στην... Ελλάδα. Κάποιοι του έκλεψαν το ποδήλατο ενώ βρισκόταν στο ενετικό λιμάνι Χανίων. Και μαζί του έκλεψαν τα τετράδια με όλες τις υπογραφές!

«Κλέβοντάς μου τα τετράδια με τις υπογραφές μου έκλεψαν... τη ζωή μου. Παρακαλώ αυτόν που έκανε αυτήν την πράξη να κρατήσει το ποδήλατο, τα ρούχα μου, το σλίπινγκ μπαγκ, αλλά να μου επιστρέψει τα τετράδια», λέει ο Christian Van Limbergen, εμφανώς στεναχωρημένος που οι κόποι 22 ετών χάθηκαν κατ' αυτόν τον τρόπο. Τόσα χρόνια ταξίδευε και έμελλε στην Ελλάδα έπειτα από 22 χρόνια να έχει τέτοια περιπέτεια, όπως περιέγραψε στην εκπομπή "Συμβαίνει τώρα" της ΝΕΤ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...