Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Με αιχμές η αλλαγή διοικητή στο Πεδίο Βολής Κρήτης

Οι αιχμές του πρώην διοικητή του Πεδίου Βολής Κρήτης για την αντικατάστασή του... κατά την σημερινή τελετή παράδοσης – παραλαβής της διοίκησης της μονάδας, επιβεβαίωσαν πλήρως το σχετικό δημοσίευμα του Flashnews.gr της 27/4 αναφορικά με την απόφαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να διοριστεί ως διοικητής ένας εν ενεργεία αξιωματικός αντί ενός απόστρατου και τις παρενέργειες που προκαλεί αυτή η απόφαση.

Ο στρατηγός ε.α. κ. Γεώργιος Σωμαράς σε δηλώσεις του κατά την τελετή που πραγματοποιήθηκε στην λέσχη αξιωματικών του Πεδίου Βολής Κρήτης έκανε λόγο για άδικη αντικατάσταση σε παράβαση της διακρατικής συμφωνίας λειτουργίας της μονάδας.

Παράλληλα κατήγγειλε για κωλυσιεργία το Δοικητικό Εφετείο Χανίων στο οποίο είχε προσφύγει κατά της απόφασης αντικατάστασής του καθώς ακόμη δεν έχει εκδοθεί κάποια απόφαση, ούτε καν για τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε ζητήσει.

Αναλυτικά ο κ.Γ.Σωμαράς δήλωσε : «Το Πεδίο Βολής λειτουργεί βάση πολυμελούς συμφωνίας που έχει υπογραφεί από την Ελληνική κυβέρνηση και από τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ που συμμετείχαν στην ίδρυση του Πεδίου Βολής. Αυτός ο νόμος προβλέπει την παραμονή του διοικητού, τουλάχιστον τρία έτη και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις πρέπει να αντικαθίσταται.

Αυτές τις εξαιρετικές περιπτώσεις ψάχνω και εγώ να βρω. Που έφταιξα και αντικαθίσταμαι. Δεν έχω τίποτε με την πολιτεία και είμαι υποχρεωμένος σαν πολίτης τώρα να πω για αυτή την αδικία.

Είναι όντως αδικία διότι ο νόμος είναι νόμος και δεν αντικαθίσταται από υπουργικές αποφάσεις ή γνωματεύσεις συμβουλίων….

Κατέφυγα τον Μάρτιο στο Διοικητικό Εφετείο Χανίων, όταν που κοινοποιήθηκε η απόφαση της αντικατάστασής μου. Δυστυχώς επί ένα μήνα το Διοικητικό Εφετείο κωλυσιεργεί, δεν βγάζει απόφαση με αποτέλεσμα εγώ εκτελώντας τις εντολές της υπηρεσίας μου σαν στρατιώτης να φύγω και να αποχωρήσω.»

Όπως είχε δημοσιεύσει το Flashnews.gr η απόφαση του υπουργείου για αντικατάσταση του απόστρατου διοικητή με έναν εν ενεργεία αποδίδεται στις οικονομικές περικοπές και προκειμένου να εξοικονομηθεί το – όχι ευκαταφρόνητο – ποσόν από τους μισθούς του απόστρατου διοικητή.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Flashnews, οι περικοπές αυτές – με πρόταση της Γερμανίας και της Ολλανδίας που χρησιμοποιούν το ΠΒΚ – θα επεκταθούν και στο πολιτικό προσωπικό που υπηρετεί στην μονάδα.

Πάντως ο νέος διοικητής , ταξίαρχος κ. Ιπποκράτης Δασκαλάκης, κάνοντας λόγο για «χρηστή διοίκηση» επεσήμανε και τα εξής : «Είναι τιμή μου και χαρά μου που αναλαμβάνω την διοίκηση του ΠΒΚ. Έχω υποσχεθεί να εφαρμόσω το σύνταγμα και τους νόμους και όλες τις διαταγές της υπηρεσίας για το καλό και του ΠΒΚ και όλης της στρατιωτικής υπηρεσίας. Είμαι σίγουρος ότι θα έχω την αμέριστη συμπαράσταση των κατοίκων και των αρχών της περιοχής.»

Όμως, εάν περικοπούν ή καταργηθούν οι 40 περίπου θέσεις εργασίας πολιτικού προσωπικού στην μονάδα, τότε η «συμπαράσταση», τουλάχιστον των κατοίκων θα πρέπει να θεωρείται αμφίβολη καθώς, εκμηδενίζονται τα όποια οφέλη μπορεί να υπάρχουν στην τοπική κοινωνία από την λειτουργία του Πεδίου Βολής Κρήτης.

Flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...